عشق من نرو... اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )
.:: Your Adversing Here ::.
 

عشق من نرو...

با او تماس گرفت : چرا ؟ مگه من چی کار کردم

دختر در جوابش : تو ... نه عزیزم تو خیلی پاکی ... ولی من ... تو لیاقتت بیشتر از منه ...

گفت : این حرفا چیه ؟ تو می دونی یا من ؟ من دوست دارم ... به خدا بدون تو می میرم ...

دختر گفت : این از اون دروغا بودا ... ولم کن ... ازت خسته شدم ... تو زیادی عاشقی ...

پسر : مگه بده آدم عاشق باشه ... ؟ دختر : آره واسه من بده ... عشق دروغه ...

پسر : نه به خدا من عاشقتم ...

دختر : ولم کن حوصلتو ندارم ...

پسر آهی کشید و گفت..............

 

جهت خواندن ادامه مطلب کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت23:19---28 مهر 1393
سلام دوست عزیز
وب خیلی خوبی داری
خوشحال میشم به من هم سر بزنی


محمود
ساعت22:43---12 فروردين 1391
با سلام
از زحمات شما متشکرم


مهدی
ساعت23:27---9 فروردين 1391
سلام.سال نو مبارک.
وبلاگ جالبیه خسته نباشی
منو لینک کن به عنوان(چت انلاین"دانلود رایگان) بعد خبری بم بده تا لینکت کنم


mohsen
ساعت12:24---26 اسفند 1390
خیلی عاشقانه بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:عشق من نرو,

  • ycc

    امیررضا

    ycc

    http://ycc.loxblog.com

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    عشق من نرو...

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    خوش آمدید با عضویت در وبلاگ میتوانید مطالب خودتون رو با اسم خوتون در وبلاگ ثبت کنید و در نتیجه نام شما در جستجوی گوگل هم ثبت میشه با عضویت در وبلاگ وای سی سی vpn فیلتر شکن و کلی مطالب جالب برای شما ارسال میشود

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )